onsdag 19 februari 2014

Redan Onsdag

Ojj, redan Onsdag, jisses vad veckorna rusar på..snart är våren och solen här, härligt jag längtar verkligen efter solen nu, det börjar kännas i kroppen att jag inte har haft semester på 2 år, men allting går bara man vill och är inställd på det, och nu har jag ju världens bästa jobb med världens bästa kollegor så då känns det ju toppen, jag har haft många kämpiga år, men nu lämnar jag det bakom mig och blickar bara framåt. Jobbiga jobb år kanske jag skulle tillägga för er som undrar. Idag visar jag  min griffeltavla som jag målade så att den ska se antik ut, kommer ni ihåg, klicka Här så får ni se hur den såg ut ? Den var ju gul och grön då jag köpte den på en loppis.
Kraaaam Anette

12 kommentarer:

Två systrar sa...

Men du, vad fin tavlan blev...det gäller att ha öga för förändringar när man går på loppis och det har ju du uppenbarligen :-) Ja nu längtar man till sommaren och våren. Har börjat kika i trädgårdsböcker redan och det måste vara ljuset och fågelkvittret som väcker min trädgårdslust. Hoppas du mår fint! Kram kram Charlotte

Anette sa...

Vad fin den blev :)
Det är kul att pyssla.

Ha det gott!

Marie sa...

Är så glad att du blev nöjd med ljusstaken, den är verkligen jättefin!

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Marie

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å så fint du är så duktig!
Å ja vännen du har verkligen kämpat! Hoppas du får semester i sommar nu..
Kram Katarina

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej rara du !

Alldeles rätt inställning . Om man tänker på storleken på backspegeln så är den ytan ganska liten. Bättre titta framåt i framrutan.
Lämna det jobbiga har vi också gjort och vi tittar framåt...
Härligt att du trivs Anette !
Du passar så bra där. Och goa kollegor verkar du också ha :) !

Nu är vi hemma igen. Resan gick jätte bra. Tänk att det blev 320 mil i bilen.

Ha nu en fin vecka !

Fint med både ljustaken och tavlan....
Du ska veta att du är en Go tjej ! :)
Kram kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

2år!! Den här sommaren måste du bara ha ledigt, väldigt ledigt. Tror vi har köpt ljusstake på samma ställe, jättefin precis som griffeltavlan.
Kramar/AM

Prinsessorna på Bellevue sa...

Griffeltavlan är underbar och ser hur antik ut som helst! Håller tummarna att du kan få lite semester snart, till sommaren…

Kramar
Petronella

hemma hos lilla mej sa...

Å vad fin .Vad duktig du är .Hoppas verkligen du får semester i sommar .Kramar Rita

Anonym sa...

Helt fantastiskt resultat! Tavlan blev sååå fin! Du är verkligen urduktig på inredning och jag älskar din blogg men snälla skriv inte dagarnas namn med stor bokstav för det ser så illa ut..

Marie maräng sa...

Hej!

Första gången jag tittar in hos dig.. vad fint du har det!

Visst är längtan efter våren och solen stor nu.. hoppas hoppas på att vi får en fin vår i år.

Nu ska jag titta runt lite till på äldre inlägg :)

Ha en fin helg!
Kram Marie

CARINA I OCKELBjavascript:void(0)O sa...

hej kikade in här då jag köpte tidningen drömhem och trädgård kände igen dej från bloggen,har jag ju sett förr. länge sedan sist jag kollade här. vad fin griffeltavlan blev när du gjort om den.

G:a Affären sa...

Såg att besökaren här ovan var in första gången, önskade nästan detsamma. Då skulle jag tillbringa flera timmar bland alla dina gamla inlägg, vilken lycka att ha dem framför sig!
Griffeltavlan blev verkligen superfin, färg och dina vackra siffror gjorde underverk!

Kramar
Cia